მე-8 დღე
ვიმუშავეთ მე5 მოდულის აქტივობა 1 ნაბიჯი 2 ვისაუბრეთ შეფასების სტრატეგიებზე, დავაკოპირეთ მოსწავლეზე დაკვირვების ფორმა, ვნახეთ შეპფასების დროის ჩარჩო(შეფასების სტრატეგიები).
განვიხილეთ დიფერენცირება,მოსწავლეთა დაჯგუფება.სკაფოლდინგის გამოყენება პროექტებში.
ჩემი კითხვა--ხომ არ აჯობენდა ჩვენი სასწავლო მასალა უფრო დიდ დროზე ყოფილიყო გაწერილი და უფრო მცირე ულუფებით მიგვეღო, თორემ კინაღამ დავიხრჩვით.
Комментариев нет:
Отправить комментарий